کد خبر: ۸۶۰۲۵۶
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۶ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۷:۴۵
واکنش فرزند به اظهارات «ناشایست» یک روحانی «بی‌سواد»

فیلم| یک روحانی به نقل از آیت‌الله خوشوقت: تهمت زدن به مخالف ولایت فقیه مجاز است!+واکنش ها

ویدیویی از یک روحانی که می‌گوید «تهمت‌زدن به مخالف ولایت فقیه برای کاری هم که نکرده، مجاز است» در فضای مجازی مورد توجه کاربران قرار گرفته است. فرزند آیت‌الله خوشوقت به اظهارات یک روحانی که جمله‌ای را به آیت‌الله نسبت می‌دهد، واکنش نشان داد.
فیلم| یک روحانی به نقل از آیت‌الله خوشوقت: تهمت زدن به مخالف ولایت فقیه مجاز است!+واکنش ها
آفتاب‌‌نیوز :

فرزند آیت‌الله خوشوقت به ویدئویی وایرال شده از اظهارات یک روحانی که جمله‌ای را به آیت‌الله نسبت می‌دهد مبنی بر اینکه به مخالف ولی فقیه می‌توان کار انجام نشده را هم نسبت داد مانند تهمت زدن! واکنش نشان داد.

حسین خوشوقت در توییتی در واکنش به اظهارات جنجالی یک روحانی نوشت: این آخوند بی سواد که نوچه یکی از مخالفان آیت الله خوشوقت (ره) است به ایشان نسبت ناشایست بی سندی داده است. ما و هیچ یکی از شاگردان و همراهان ایشان چنین گفته خلاف عقل و شرعی را از آن عالم ربانی سراغ نداریم . مبادا بازجوها و و توپخانه های رسانه ای فریب این دروغ های رسوا را بخورند .

واکنش فرزند آیت‌الله خوشوقت به اظهارات «ناشایست» یک روحانی «بی‌سواد»

عباس عبدی نیز در واکنش به این ویدئو نوشت: این که یک روحانی حکومتی، تهمت زدن به مخالفان ولایت فقیه را مجاز و ضروری بداند، فرقی ندارد که باسواد باشد یا بیسواد، از قول آقای خوشوقت بگوید یا از قول دیگران. در هر حال به پای حکومت است و اگر صریحا با او برخورد نکنند به معنای این است که همه اتهاماتشان علیه مخالفان دروغ محض است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۰۳ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۶
3
37
این روزها نه تنها تریبون که رسانه و دانشگاه هم دست همین افراد بی سواده
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین